HANS ZIMMER'DAN AÇIKLAMA! The Batman Müziklerini Yapmak İhanet Gibi Hissettiriyor!


Günaydın sevgili çizgiroman severler! Hiç böyle olsun istemezdim ama maalesef güne kötü bir haber ile başlıyoruz... Batman v Superman, Man of Steel, The Dark Knight üçlemesi, Interstellar ve Inception gibi daha bir çok başarılı ve oldukça ses getiren filmlerin Soundtrack albümlerini hazırlayan yetenekli müzisyen Hans Zimmer yaptığı son açıklamada The Batman'in müziklerini yapmayacağını söyledi! Üzüldünüz değil mi? Ben de öyle... Özellikle The Batman'in sil baştan yazıldığı şu günlerde filme olan umutlarım, en azından müzikleri iyi olacak şeklindeydi. Ama artık elimde o da yok. Tabi hemen yelkenleri suya indirmeyelim, belki iyi bir şeyler çıkar :)

Yaptığı açıklamada The Dark Knight üçlemesinden sonra The Batman'in müziklerini yapmanın ihanet etmek gibi hissettirdiğini dile getiren müzisyen deha;
 "Ben'in karakteri biraz daha orta yaşlı, ve oldukça huysuz biri gibi görünüyor, ama onda Christian'ın performansında hissettiğim acıyı hissetmedim. Benim asıl ilgimi çeken, bu acıydı."dedi.

The Dark Knight üçlemesinin müzikleri ve filmde yer alan her detay gerçekten çok güzeldi, izlerken bize hissettirdikleri bambaşka idi. Bir izleyici için senaryo, oyunculuklar ve filmin akışı kadar filmin müzikleri de önemli. Bizim için hissettiklerimiz bu denli önemli ise, filmin müziklerini çıkaracak kişinin de film hakkında bir isteği, ilgisini çeken bir şeyleri olmalı diye düşünüyorum. Bu nedenle Hans Zimmer'ı suçlayamam veya söylediklerini saçma bir düşünce diyerek karalayamam. Saygı duymak gerek, ancak beni oldukça üzdüğünü belirtmeliyim. Siz neler düşünüyorsunuz? 

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget