Lewis Tan,Iron Fist Rolünü Kıl Payı Kaçırmış!


Marvel ve Netflix yapımı olan Iron Fist dizisi 17 Mart'ta yayınlandı.Lewis Tan dizide Zhou Cheng karakterini canlandırdı.Fakat Lewis Tan,Iron Fist rolünü kıl payı kaçırdı.Ve neden Iron Fist'i oynamak istediğini Vulture'a yaptığı röportajda şu sözler ile açıkladı;
Danny rolünü okudum,ve beni oldukça beğendiler. Tekrar, tekrar ve sonra tekrar okudum, uzun bir süreçti, ve benim rol için uygunluğum ile takvimimi konuştukları noktaya kadar geldi. Bu hep iyiye işarettir, bilirsin. Ve sonra Finn'i denediler ve benim okumam için bir kötü karakterin diyalogunu verdiler.(Tan, Netflix serisinin 8. bölümünde kötü karakter olan Zhou Cheng olarak kadroya alındı) belki iki hafta sonra. Bence beni, bir noktaya kadar başrol için iyi olarak düşündüler, ama bu kesinlikle serinin akışını-duruşunu değiştirirdi. Farklı bir seri olurdu. Bana göre, Asya kökenleriyle çok alakası olmayan bir Asya-Amerikalı bir adamın, bu kökenlerini sağlamlaştırması ve bu gücü keşfetmesini görmek oldukça ilginç bir dinamik katardı(seriye). Bence bu çok ilgi çekici ve biz böyle bir şeyi daha önce ekranlarda görmedik. Ama şuanki anlatıyı çoktan defalarca gördük. Bu nedenle asyalı birinin başrol olarak alınması oldukça havalı olurdu ve The defenders'a biraz renk katardı diye düşünmüştüm. Ve görüldüğü üzere kendi dövüş serilerimi(koreografi) yapabiliyorum, yani benimkiler daha dinamik olurdu.

 Şahsen Lewis Tan'a katılıyorum.Kendisi dövüş koreografilerini yapabilen yetenekli bir oyuncu.Iron Fist olsaydı bence dizinin aksiyon sahneleri çok daha iyi olabilirdi.Hatta Iron Fist ve Zhou Cheng kapışması,dizinin en iyi dövüş sahnesiydi.


 Siz ne düşünüyorsunuz?Finn Jones,Iron Fist rolünü iyi canlandırdı mı?Yoksa Lewis Tan mı olmalıydı?Düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın!

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget