Spider-Man: Homecoming’te Az Kalsın Daha Fazla Ben Amca Göndermesi Olacakmış!





Spider-Man: Homecoming 7 Temmuz’da sinemeda sevenleri ile buluştu. Film aldığı tepkilerle oldukça önemli bir veri bıraktı bizlere. Önceki Sony tarafından yapılan serilerde hep bir şeylerin eksik kalmasından dolayı bu filmde istediğimiz şeylerin nerdeyse %90’ını almış bulunmaktayız (teşekkürler Marvel). Hala filmi izlemeyenleriniz varsa öncellikle navigasyonunuzu en yakın sinemaya ayarlayın ve yazıyı ondan sonra okuyun (ha sitede 2 adet inceleme de mevcut onları da okuyun atladığınız bir çok şey orda). Neyse filmi izleyen kesimle baş başa kaldığımıza göre, hatırlarsanız bize bir sahnede Ben amca olduğunu düşündüğümüz bir tease yapıldı. Peter ve Ned’in konuşmasında Peter’ın halasına hitaben “Neler yaşadığını bilmiyor musun? Ona Spiderman olduğumu tabi ki söyleyemem!” şeklinde bir laf atmıştı Ned’e. İşte burda herkes o “yaşanılan” şeyin Ben amca ile ilgili olduğunu düşünmüştü (ki öyleydi). İşte filmde ki Ben amca göndermeleri bununla sınırlı değilmiş aslında! 






Spiderman Homecoming’in yazar ekibinde bulunan John Francis Daley bir röportajında şunları söylemiş.

“Bir sahnede May’in Ben amcayı direk referans göstermesi hakkında konuşma yaptık. Sahne tam olarak Peter baloya gitmeden önce giydiği takımın aslında Ben amcaya ait olması ile başlıyor. Aslında güzel bir düşünce idi ancak sonradan bu kararımızı değiştirdik. Çünkü eğer ölmüş biri hakkında konuşacaksanız, konuşmanın detaysız kesilmesini istemezsiniz.”


İşin sonucunda senarist ekip haklı olmaya çok yakın. Çünkü zaten daha önceki iki seride ölümünü gördüğümüz duyduğumuz işittiğimiz Ben amcanın burada da detaylı anlatımı filmin orijinalliğini bozacak bir hareket olabilirdi. Bilemeyiz belki ilerde küçük bir gönderme daha alabiliriz ki bu hiç fena olmaz. 

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget