The Batman Yapım Aşaması 2018'e Ertelendi!


Ben Affleck'in yönetmenliği birakmasından sonra Batman filmi sallantıya geçiyor derken onun yerine yönetmenliğe Matt Reeves geçmişti.

Bugün'de yapılan açıklamaya göre Batman filminin yapım aşamasına 2018'den önce başlanmayacak.

Bu sırada Affleck "Alkol" rehabilitasyonun bittiğini açıkladı.
Açıklamasında;


Alkol bağımlılığım için tedavimin sonuna geldim. Bu süreçten sonra hayatı olabildiğine yaşamak istiyorum. Olabilecek en iyi baba olacaģım. Çocuklarımın gerektiğinde yardım almanın utanılcak birşey olmadığını da öğrenmeleri i istiyorum. Dışarıda yardıma ihtiyacı olan çok kişi var ama ilk adımı atamiyorlar. Ben şanslı bir adamım ki sevgi dolu bir ailem çocuklarım ve arkadaşlarım var. Bunların hepsi bana pozitif etki verdi.

Bunun Affleck'in rolü bırakmasi demek olmadıģını sadece filmin çekimlerinin 2018'e, çıkışının ise en erken 2019 senesine ertelendiğini hatirlatalım.

Ben Affleck hala Geoff ile ofiste senaryo üzerinde çalışmaya devam ediyor. Entertainment'in makalesinde


Ben Affleck'in rehabilitasyonu The Batman filmini etkilemedi. O ve Geoff senaryo üzerinde çalışıyor demişti.
The Batman filminden son haberler bu kadar. Haber geldikçe sizler bilgilendireceğiz esen kalın.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget