Luc Besson Süper Kahraman Filmlerine Anlam Veremiyor!



Luc Besson... 
Sinema tarihine sayısız kült eseler bırakan harika yönetmen. Daha önce The Fifth Element, Leo The Professional gibi çağında net izler bırakmış yönetmenimiz son projesi Valerian and The City of a Thousand Planets ile karşımıza tekrar çıktı. Eleştirmenler ve Besson hayranlarının oldukça canını sıkan film piyasada senenin hayal kırıklıklarından biri olarak şimdiden kendini gösterdi. Ancak gelen büyük tepkiler Besson'un pek canını sıkmışa benzemiyor. Zira Luc Besson filminden gayet memnun. Hatta Luc Besson'un bir de problemi var! Oda süper kahraman filmleri.





Kendisi son röportajında süper kahraman filmleriyle arasının pek iyi olmadığını ve hatta çoğunu anlayamadığını söyledi ve ekledi.
"Bir süper kahramanı kişileştirmek benim için çok zor bir şey. Çünkü onların gücü var ama benim yok. Bu durumda benden bağdaştırma yapmamı pek bekleyemezsiniz. Yani "oh! Benim zavallı hayatımı kurtardın. Küçük bir insan parçasını kurtardın sağol!" dememi bekleyemezsiniz. İşte bu yüzden Valerian'ı seviyorum. İçinde süper güç yok!"

Luc Besson'un dediklerinde tam anlamıyla haksız olduğunu söyleyemeyiz ancak şuan kısmen altın çağını yaşayan bir film janrasını da "Ben anlamıyorum yea!" diyerek atamayız. Kim olursak olalım. Sonuçta piyasadaki en iyi yönetmenler dahil bir kere olsun bu janranın içine girmiş bulunmakta.


Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget