Nicole Kidman AQUAMAN Kadrosunda!


Akademi ödüllü güzel mi güzel oyuncumuz Nicole Kidman da artık Aquaman kadrosunda. Konuya biraz balıklama daldım, ama konumuz gereği :) Artık bu cümleden sonra da okumaya devam ederseniz, teşekkürü ve özrü size borç bilirim hahahah :D

Kadroya Arthur Curry/Aquaman'in annesi Queen Atlanna olarak katılan yıldızımız, neden bu rolü oynamak istediği hakkında bir kaç yorumda bulundu. Söylediğine göre hep filmin yönetmeni James Wan'ın bir hayranı olmuş, ve artık eğlenceli bir rolü oynamak istiyormuş. Kendi ağzından duymak isterseniz;
Aquaman'i sevmemin sebebi James Wan'ın Avusturalyalı olması ve onu kariyerine başladığından beri takip etmem. O benim gerçekten iyi bir arkadaşım ve bana Queen Atlanna'yı oynamamı teklif etti. Sedef takabileceğimi ve deniz kızımsı bir savaşçı olabileceğimi söylediğinde, dedim ki tamam. Lütfen. Eğer hayatımda bir şey olmam gerekiyorsa, o budur. Çünkü, hayatta biraz eğlenmen gerek.
 Daha önce 95 yapımı Batman Forever filminde psikiyatrist Dr. Chase Meridian olarak gördüğümüz Kidman'ı yeni bir çizgiroman filminde görmek heyecan verici olacaktır eminim. Atlantisli Kraliçemize ayrı bir hava katacak diye düşünüyorum, ne de olsa Nicole Kidman başarısı göz ardı edilemeyecek bir oyuncu.
21 Aralık 2018'de beyazperdede göreceğimiz Aquaman filmi için sizler ne düşünüyorsunuz? Sizce de Nicole Kidman iyi bir seçim mi?

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget