George Clooney Batman'i Öldürdüm Dedi!


"Ha şunu bileydin!" diye yazıya başlayanlardan mısınız? Evet, ben de :) Hepimizin bildiği gibi Batman, Superman, Spiderman gibi yeri oldukça büyük karakterler Hollywood'un hep ilgisini çekmiştir ve sayısız remake'lere malzeme olmuştur. Şahsen çizgiroman dünyasında favori karakterlerimden olan Batman, her filminde, yapımında benim için büyük bir heyecan kaynağı olmuş ve her seferinde ayrı bir heveslendirmiştir. Ancak bu demek değil ki her film mükemmel olacak.. Maalesef, çoğu hayranın varolduğunu hatırlamak bile istemediği film, Batman & Robin de bu kategoriye giriyor. Acı ama gerçek, böyle bir film var arkadaşlar, yapıldı bu film, bu filme para harcandı, vakit harcandı. Evet belki boşa harcandı ama harcandı sonuçta. Ancak değil mükemmellik, iyi bir film olarak nitelendirilmiyor bile. Batman'lerin yüz karası diye anılıyor bu film. Görünüşe bakılırsa bunun farkında olan tek biz de değiliz.

Kara Şövalye'mizin kendisinden ve ruhundan da kara olan bu dönem, hepimizi derinden yaraladı, ama Batman'i öldürdü. Yani en azından George Clooney öyle diyor. CinemaCon'da Comicbook ekibi ile yaptığı kısa röportajında kendisine (her Batman aktörüne sorulduğu gibi) Ben Affleck'in Batman'ini nasıl bulduğu sorusu yöneltildi. Clooney ise şöyle cevap verdi;
Henüz daha izlemedim, biliyor musun? Çünkü Batman benimle ölmüş gibi hissediyorum. Tahmin edebildiğiniz gibi, siz de aynı şekilde hissetmiyor musunuz? Size şunu söyleyeyim, lastikten bir kostüm giydim ve lastikten meme uçlarım vardı, ve benim hala bir kariyerim var.
En azından olanların farkında olan başarılı aktörün, böyle bir faciadan sonra kariyerine adeta bir Survivor havasıyla devam etmesi baya şaşırtıcı. Görünüşe göre film, Clooney'nin kariyerini Batman sinema tarihini etkilediği kadar etkilemedi. E tabiki George Cooney çok başarılı bir aktör, ve ismi duyulunca insanların aklına yapımında bulunduğu onlarca güzel proje geliyor. Ancak kabul etmeliyim ki, benim aklımda hep Batnipple olarak kalacak :) Siz Clooney'nin bu esprili yaklaşımına ne kadar katılıyorsunuz?

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget