RAGNAROK Bu Değil, Olmamalı...


Merhabalar! Geçen hafta internet ve geek alemine bomba gibi düşen "Thor: Ragnarok" fragmanının değerlendirmesi ile sizlerleyiz.(Biraz geç de olsa)
Şahsen fragmanı beğenmediğimi söyleyebilirim. Sebeplerimi ise aşağıya madde madde sıraladım. Buyurunuz;

1- Renk paleti

Fragmanla ilgili belki de en çok konuşulan şey renk paleti. Ama gerçekten de konuşulmayacak gibi değil. Şu üstte gördüğünüz logo ve sahnelerde ki renk seçimleri gerçekten kötü. Fragman renkli değil; çok renkli. Acaba yönetmen Taika Waititi bir Bollywood filmi yapmaya mı çalışmış gerçekten anlamıyorum. Çünkü anca bir Bollywood filminde görürsünüz bu kadar renkli sahneler.

2- Makyajlar

Görsele Cate Blanchett koyduğuma bakmayın, o bu makyaj felaketinin en ağır basan tarafı diye onu tercih ettim. Onun dışında diğer oyuncuların makyajları da gerçekten yine bir Bollywood filmi kalitesinde.

3-Şu sahne;

Şu sahne dedim çünkü adını koyamadım, gerçekten... Ya bu nedir arkadaş? Bakın Justice League fragmanındaki Batman'in "I'm rich" esprisi kötüydü kabul. Ama bu ondan da beter. Çünkü Batman'in orada gerçekten espri yaptığını anlayabiliyoruz. (Her ne kadar Batman'e özgü bir şey olmasa da) Ama burada espri yok, şaka yok. Şu görsele tekrar bakınca düşündüğüm tek şey; Thor'un yüzünden gerizekalılık akıyor. 

4- Ya pardon, bu film kıyameti anlatmıyor muydu?

Bu madde diğer üç maddenin kesişim kümesi olacak diyebilirim. Çünkü o diğer 3 maddeyi kafamda birleştirince otomatik olarak bu soruyu soruyorum. 
Ya gerçekten, İskandinav mitolojisine en yüzeysel yaklaşan bir insan bile "Ragnarok=Kıyamet" anlamını çıkartabilir. Ama fragmandaki tondan anlıyoruz ki film bu anlamı çıkartmak yerine bir "Guardians of the Galaxy Vol. 2 Buçuk" tarzını kendine benimsemiş. 
Düşünün, bir kıyamet filminde yukarıdaki 3 maddede anlatılanlar olursa ne olur?

Bu fragmandan sonra, benim şahsen filme dair bir umudum, isteğim kalmadı. Film çıktığında çerezlik, hafta sonu izlenecek film arayacaksam eğer, bu filme girer izlerim. Bu kadar.

Kendi düşüncelerinizi bizimle yorumlarda paylaşmayı unutmayın!

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget