Ben Affleck Söylentilere Cevap Verdi



            DCEU evreninin Batman’i rolündeki Ben Affleck için yakın zamanda DCEU dan solo Batman filminin ilk etapta yazarı, yönetmeni ve oyuncusuydu ancak sanıyoruz ki bu kadar işin baskısını kaldıramayıp filmin yazarlığını ve yönetmenliğini bırakmıştı. Ardından gelen yönetmen Matt Reeves yeni bir senaryo ile çekimlere sıfırdan başlamıştı.

            Ben Affleck geçtiğimiz gün DCEU’yu yakın zamanda bırakmayacağını tweet ile açıkladı. Matt Reeves te Ben Affleck’in sözlerini doğruladı.



            Ben Affleck sözlerinde “Ben dünyadaki en şanslı adamım. Batman tüm evrenler arasında en havalısı ve inanılmazı. Yönetmenliği bırakmam ile ilgili söylentilerden haberim var, Matt Reeves için maymun olabilirim. Gerçekten heyecanlıyım DCEU için büyük bir zaman” ifadelerini kullandı.


            “I’m the luckiest guy in the world. Batman is the f—ing coolest. It’s amazing. I know there was speculation and rumors about me not directing. I would be an ape on the ground for Matt Reeves. I’m really blown away and excited, and it’s a great time for the [DCEU].”  

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget