Kevin Feige Avengers: Infinity War Hakkında Açıklama Yaptı

Marvel'ın en büyük filmi olan Avengers: Infinity War'ı Black Panther'ın ardından izleyeceğiz. Marvel Studios'un başkanı olan Kevin Feige ise Infinity War filminin yönetmeni olan Russo kardeşlerin filmi nasıl çektiklerini ve filmin çekim süreciyle ilgili açıklama yaptı.



Kevin Feige'in açıklaması ise şöyle;
Herhangi bir şeyin beni saşırtabileceğini bilmiyorum ama bu oldukça kuvvetliydi. Sanırım beni şaşırtan şey ne kadar duygusal olduğu. Her gün, her zaman bir aktör daha önce iletişime geçmediği bir karakterle iletişime geçtiğinde harika oluyor. Eğlenceli, harekete geçirici ve tüm o insanları tek bir yerde beraber görmek - beni biliyorsunuz, ileriye dönüğüm. Hala Ragnarok'tan bahsetmemize rağmen şimdiden Black Panther dünyasına odaklandım. Sürekli devam ediyoruz. bu filmlerle ilgili setlerde her gün meydana gelen çok özel bir şey var. Bunu sadece ekip hissetmiyor, ya da ben hissetmiyorum, kendi alanlarında mega star olan tüm ekip, bunu imtiyazlı her gün yaptığı işi yaparak hissediyor. Bunu aynı anda iki film ile Joe ve Anthony ele alıyor, daha önce ele alınmamış bir şekilde.

Kevin başkan güzel konuşuyorsun da, ver şu Infinity War fragmanını artık.

Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda belirtin!

  • Black Panther vizyon tarihi: 16 Şubat, 2018
  • The Avengers: Infinity War vizyon tarihi: 4 Mayıs, 2018
  • Ant-Man & The Wasp vizyon tarihi: 6 Temmuz, 2018
  • Captain Marvel vizyon tarihi: 8 Mart, 2019
  • The Avengers 4  vizyon tarihi: 3 Mayıs, 2019


  • İsimsiz Spider-Man: Homecoming 2 vizyon tarihi: 5 Temmuz, 2019
  • Yorum Gönder

    [disqus]

    Çizgi Evreni

    İletişim Formu

    Ad

    E-posta *

    Mesaj *

    Blogger tarafından desteklenmektedir.
    Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget