Justice League'in Açılış Sahnesi Aslında Komik Olacakmış

Filmi henüz izlememişseniz yazı da SPOILER olacak uyarmadı demeyin.
Kadrosunda  Ben Affleck (Batman), Henry Cavill (Superman), Gal Gadot (Wonder Woman), Jason Momoa (Aquaman), Ezra Miller (Flash), Ray Fisher (Cyborg), Ciarán Hinds (Steppenwolf), Amy Adams (Lois Lane), Jeremy Irons (Alfred Pennyworth), Diane Lane (Martha Kent), Amber Heard (Mera) ve J. K. Simmons (James Gordon) gibi ünlü isimleri barındıran Justice League, 17 Kasım’da vizyona girdi.



Justice League çoğunluk olarak beğenilsede, eleştirmenler tarafından çokta geçerli bi' not alamamıştı. Filmin açılış sahnesinde yer alan Holt McCallany yaptığı röportajda filmin açılış sahnesinin aslında komik olduğunu Warner Bros.'un bunun iyi bir karar olmadığını ve daha sonra değiştirildiğini söyledi. Tam açıklaması ise şöyle;
Whedon'u seviyorum. Batman ile olan sahnem aslında komedi olarak tasarlanmıştı. Joss bu şekilde yazmıştı ve böyle çekmiştik. İyi olacağını düşünmüştük ama stüdyo filmin açılışının komedik bir sahne olmasının hata olacağını düşündü. Bu yüzden kurguda biraz değiştirildi. Biraz hayal kırıklığına uğradım. New York'taki evime döndüğümde bi' şişe sevdiğim şampanyadan buldum ve yanında Joss'un notu vardı. Notta "Kaybedilen savaşlara. Teşekkürlerimle, Joss". benim için ne kadar önemli olduğunu anlatamam. Joss klas bir hareket yaptı ve mektubu çerçevelettim.

Açıkcası açılış sahnesi harika bir sahneydi. Zack Snyder'ın değilde Joss Whedon'un çektiğini duyunca baya bi' şaşırdım. Warner Bros. güzel bir karar alıp açılış sahnesini değiştirerek iyi bir karar almış. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarda belirtmeyi unutmayın!

  • Aquaman vizyon tarihi: 21 Aralık, 2018
  • Shazam! vizyon tarihi: 5 Nisan, 2019
  • Wonder Woman 2 vizyon tarihi: 13 Aralık, 2019
  • Cyborg vizyon tarihi: 3 Nisan, 2020
  • Green Lantern Corps. vizyon tarihi: 24 Temmuz, 2020

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget