Charlie Hunnam,Green Arrow'u Canlandırmak İstiyor

Çizgi roman hayranlarının,çizgi roman filmlerinde oynamasını en çok istediği kişilerin başında Charlie Hunnam gelir.Çünkü Charlie Hunnam Green Arrow'un ta kendisi.Adam resmen onu oynamak için doğmuş.Ancak kendisi bu zamana kadar istekli değildi.Yaptığı röportajda da bunu dile getirmişti.
Çizgi roman okuyarak büyümedim.Marvel veya DC'nin filmlerini de izlemedim.Bundan dolayı bu tarz işlerle ilgilenmiyorum.Green Arrow'un kim olduğu hakkında bir fikrim yok.Şuan sadece kariyerime odaklanmış durumdayım.
Öncesinde bu sözleri söylesede Hunnam,şuan vizyon da olan son filmi King Arthur: Legend of the Sword filmini tanıtırken.Muhabirin sorduğu cevaplara şu şekilde yanıt verdi.

Muhabir: Neden Green Arrow olmuyorsun?Herkes bu konuda çok istekli.
Charlie Hunnam: Biliyorsun çizgi roman fanı değilim.Hatta neden o karakteri oynamamı istediğinizi bile bilmiyorum.Ona benzediğim için mi?
Muhabir: Evet! Hemde çok benziyorsun ve oynadığın karakterler genel olarak Green Arrow'a yakın.
Charlie Hunnam: Stüdyo Green Arrow filmi mi yapacak? 
Muhabir: Evet. Şuan da devam eden ''Arrow'' diye bir dizi var ama orjinal karakter ile pek alakası yok.Orjinal karakter sarışın ve keçi sakalı var.
Charlie Hunnam: O zaman ne duruyorsun DC! Ben buradayım!

Charlie Hunnam'ın Green Arrow'u oynama isteğinin değişmesine acayip sevindim.Bu adam resmen Green Arrow olmak için doğmuş.Hatta bu röportajdan sonra Warner Bros. ve DC'nin hemen görüşmeleri başlatması lazım.İmkansız değil çünkü kendisinin en son çektiği film King Arthur filminin yapımını üstlenen şirket Warner Bros,o yüzden bu adamı kaçırmamaları lazım!

Siz neler düşünüyorsunuz?Yorumlarda belirtin!

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget