Chris Hemsworth Neredeyse Thor'u Oynamayı Kabul Etmeyecekmiş

Yaklaşık 8 senedir Thor'u canlandıran başarılı aktör Chris Hemsworth neredeyse Marvel'ın teklifini kabul etmeyecekmiş.
Marvel'ın en kötü filmleri olarak gösterilen solo Thor filmleri karakteri fazlasıyla hırpalamıştı. Hayranlar çizgi romanlardaki gibi bir Thor görememişti bile.

Stan Lee'nin Hulk'ı sadece bir Tanrı yenebilir demiş ve Thor karakterini yaratmıştı. Ama Marvel filmlerde Hulk ile Thor'u eşit güçlükte gösteriyor belki de Hulk'ı daha güçlü.

Konumuza dönecek olursak Chris Hemsworth yaptığı açıklamada Menajeri ile birlikte konuşmuş ve az kalsın teklifi geri çevirecekmiş. Açıklaması ise şöyle;



Vancouver da yoldan geçiyordum... Ve tam o anda menajerimin ve avukatımin beni arayıp "sana bir teklif" dediklerini hatırlıyorum . Ve ben de havalı bir şey olduğunu düşünüp teklifin ne olduğunu sordum . Bana " süper kahraman şeyi olduğunu 6 filmlik bir anlaşma " olduğunu söylediler. Ve biz de "bu bir anlaşmaya nazaran çok fazla film içeriyor, bunu geçebilir" diye düşündük.

İyi ki rolü geri çevirmemiş Chris Hemsworth Thor rolüne çok uygun. Thor: Ragnarok ile birlikte yönetmen Taika Waititi solo Thor filmlerinin kötülüğünü bastıracak gibi eleştirmenler baya iyi not almıştı çünkü okumadıysanız o haberimize de buradan ulaşabilirsiniz.

Bana soracak olursanız Thor: Ragnarok olumlu eleştiri almış olabilir fakat Ragnarok yani ''kıyamet'' olayını eğlenceli ve komik bir şekilde işlemek olmamış keşke farklı bir ad ile vizyona girseydi o zaman böyle bir şey demezdim.

Siz neler düşünüyorsunuz ? Yorumlarda veya sosyal medyadan bizlerle paylaşmayı unutmayın!


  • Thor: Ragnarok vizyon tarihi: 27 Ekim, 2017
  • Black Panther vizyon tarihi: 16 Şubat, 2018
  • The Avengers: Infinity War vizyon tarihi: 4 Mayıs, 2018
  • Ant-Man & The Wasp vizyon tarihi: 6 Temmuz, 2018
  • Captain Marvel vizyon tarihi: 8 Mart, 2019
  • The Avengers 4  vizyon tarihi: 3 Mayıs, 2019
  • İsimsiz Spider-Man: Homecoming 2 vizyon tarihi: 5 Temmuz, 2019

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget