DC Mobil Oyunları: Biri Harika, Biri Facia!



Sizler için çok değerli 2 varlığım olan, telefon hafızam ve zamanımdan feragat edip 2 DC Mobil Oyununu incelemeye aldım. Ancak söylenecek pek bir şey yakalayamasam da kısaca tecrübelerimi buraya aktarmak istiyorum. DC Legends ve Injustice 2 ile karşınızdayım.

İlk oyunumuzla başlayalım.

DC Legends



Bu oyunun adı pek kendisiyle uyumlu değil. Grafikler çok ağır olmasın rağmen gerçekten 3. Sınıf. Yani telefonunuzdan yediği RAM’in hafızanın ve bataryanın hakkını zerre vermiyor. Sıralı saldırı oyunu olan ve gerçekten özenilmemiş bu oyun size hiçbir şey vaat etmiyor. İncelemeye değer bir yanını gerçekten göremiyorum. DC hayranı biriyseniz sizi çekebilir ancak bir süre sonra tutunacak bir dalınız kalmayacaktır. Hikayeyi tamamen oynamadım ama tıkanıp başa sardığını anlamak için bitirmeye gerçekten gerek yok. En çöp oyunu bile saatlerce oynayan bir mobil oyun hastası olarak size sadece bu oyundan uzak durmanızı söyleyebilirim. Derseniz ki “DC seviyoruz ne oynayalım o zaman?
Gelin sizinle diğer oyuna ufak bir göz atalım.




Injustice2
Gerçek legend ismini alması gerek bu oyun yükledikten sonra beni kendine kaptırdı. Grafikleri, efektleri, kombatları, kahramanların görüntüsü ve dokusu muhteşem, karakter geliştirmesi ve yükseltmeleri de gerçekten olması gerektiği gibi. Ancak kendisiyle pek vakit geçiremedim çünkü sağlam bir makine istiyor. Orta segment bir telefonda zorlayarak oynamama rağmen gerçekten keyif aldım. Eğer vakit geçirmek istiyorsanız ve bu vaktin muhteşem bir DC oyunuyla olmasını istiyorsanız kesinlikle bu oyunu tavsiye ediyorum.



*Nedenini anlamadığım şekilde Server hatası aldığım oldu ancak bunu benim telefonumun sorunu olarak algıladığım için pek önemsemedim. Buradan duyrula.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget