Ben Affleck'in Batman Olarak Son Filmi Flashpoint Olacak

Ben Affleck'in Batman rolünü bırakma haberleri çaycı Hüseyin'in ölüm haberlerine benzedi artık. Geçtiğimiz haftalarda da aynı haber çıkmıştı bu sefer ciddi ciddi bırakacağını söylemişti Ben Affleck.

Üzülerek söylüyorum Ben Affleck büyük ihtimalle Batman rolünü bırakacak. Kendisi hem harika bir Batman hem de harika Bruce Wayne idi. Fakat Oscar'lı bir yönetmen DCEU filmlerinin bu kadar kötü eleştiri almasına dayanamıyor olabilir.
Variety'nin yaptığı habere göre Ben Affleck'in Batman olarak son filmi Flashpoint olacak. Solo Batman filminde yer almayacak. Variety bunu şöyle bildirmiş: ''Bir taraftan solo Flash filminde yer almaya hazırlanan Ben Affleck Matt Reeves'in planladığı Batman filminde pelerini bırakabilir. Kaynaklara göre yönetmen Batman rolü için daha genç bir yeteneğe kastta rol vermek istiyormuş.''

Ben Affleck, San Diego Comic-Con'da Justice League'in gişesine zarar gelmesine diye bırakmayacağım demiş olabilir. Demesine rağmen Justice League yine de gişe de beklenileni alamıyor bir türlü. Ben Affleck'i Batman olarak biz çok sevdik ama maalesef uzun süre görmeyeceğiz ekranlarda. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumalarda belirtin!



  • Aquaman vizyon tarihi: 21 Aralık, 2018
  • Shazam! vizyon tarihi: 5 Nisan, 2019
  • Wonder Woman 2 vizyon tarihi: 13 Aralık, 2019
  • Cyborg vizyon tarihi: 3 Nisan, 2020
  • Green Lantern Corps. vizyon tarihi: 24 Temmuz, 2020

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget