Shazam! Filminin Çekimleri Ne Zaman Başlayacak?


Youtube'da yayınladığı kısa korku filmleriyle ünlenen David F. Sandberg ilk uzun metraj filmini 2016'da yaptı. Lights Out ile izlediği başarısını bu yıl 18 Ağustos'ta yayınlanan Annabelle: Creation devam ettirdi. Şu an hala vizyonda film. Ve kendisi resmi olarak Shazam ile ilişkisini doğrulamış durumda. Shazam 2014'ten beri çıkacağı duyurulmuş bir film. Fakat hakkında çok konuşulmasına rağmen tam bir bilgi sahibi olduğumuz bir film değil. Dwayne Johnson'ın oynayacağı Black Adam'ın filmde yer almayacağının resmi olarak duyurulmuş olması da 2019'da yayınlanacak Shazam'ı epey bir gizemli hale getiriyor. Yönetmenin açıklamaları şöyle:

"Shazam'ın derinliklerine hemen dalmaya başladık. Demek istiyorum ki, hayatım epey tuhaflaşmış durumda; çünkü Lights Out'tan hemen sonra Annabelle'i yapmaya başlamıştım, şimdi ise Shazam'a çekiliyorum. Sanki yuvarlanıyor gibi hissediyorum, bu yüzden onlar beni Hollywood'dan atana kadar devam edeceğim."


Bu da demek oluyor ki filmin çekimlerinin 2018 ocağında ya da şubatında başlayacağı duyurulmuş olmasına rağmen bu tarihin daha erkene çekilme ihtimali de olabilir. Billy Batson nam-ı diğer Shazam'ı oynamak üzere hem çocuk halini hem de yetişkin halini canlandıracak oyuncuların henüz belirlenmemiş olmasıyla beraber filmin senaristi Henry Gayden'in ve yönetmen David F. Sandberg'in göstereceği azim ve yaratıcılıkla karşımıza harika bir yapım çıkabilir. Yani anladığımız kadarıyla kast hazır olduğu gibi, film çekimlerine başlanacaktır.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget