Taron Egerton'lı 'Robin Hood' Filmine İlk Bakış

Hollywood'ta defalarca uyarlanan Robin Hood yine uyarlanıyor. Bu sefer başrolde Kingsman filmlerinden tanıdığımız Taron Egerton var. Filmin kadrosu gayet güzel, Jamie Foxx, Taron Egerton, Jamie Dornan, Eve Hewson, Ben Mendelsohn ve Paul Anderson isimler bulunuyor.

Yönetmeni koltuğunda ise 2009 yılında Margot adlı filmi yönetmiş olan Otta Bathurst var. Sanırım kendsinin en büyük filmi Robin Hood olacak.



Yapımcı koltuğunda ise King Arthur: Legend of the Sword filminin yapımcıları olan Joby Harold ve Tory Tunnell oturuyor. Ayrıca Leonardo DiCaprio da var.

Filmden görseller yayınlayan Entertainment Weekly ekiple film hakkında konuştu. Yönetmen Otta Bathurst: ''Sadece zenginden alıp fakire dağıtarak 800'lü yıllarda efsane olamazsın. Zihnimde, Robin Hood ciddi militarize anarşist bir devrimci, özgür, düşünür ve bir gerçekleri arayan birisi çıktı. Ve daha fazlasını hikâyeye koydum, toplumda neler olduğunu hikâyeyin içine aldım'', dedi.



Robin Hood'u canlandıran Taron Egerton ise şunları söyledi: ''İlk Kingsman filminin üstünden uzun zaman geçtikten sonra, ilk tepkim dürüst olmak gerekirse ''Neden?'' oldu. Otto (yönetmen) bana filmin tamamen Orta Çağ'a bağlı revizyonist bir şey yapmak istediğini söyledi. Filmin ilk sahneleri Suriye'de geçen Haçlı Seferlerini ele alıyordu, bu inanılmaz bir şey, bu ikna olmama sebep oldu'', dedi.

Küçük John'u canlandıran Jamie Foxx, kadroda yer alan Ben Mendelsohn'u hayranı olduğunu söylüyor. Yönetmenin vizyonunun gerek müzikler, gerek kostümlerden dolayı çok beğendiğini söylüyor. Bu şu şekilde açıklıyor: ''Bu filmin bir parçası olmak istedim çünkü Otto Robin Hood'ta yeni ve ilginç bir şey yapıyor ve bu filme ağırlık veriyor'', dedi.

Robin Hood'un tekrar uyarlamasını ilk önce istememiştim ancak ekibin harika olduğunu görünce açıkcası fikrim değişti. Robin Hood: Origins 21 Eylül 2018'de vizyona girecek.






  • Robin Hood: Origins vizyon tarihi: 21 Eylül 2018

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget