Ben Affleck'e Göre Justice League 'Umut' Hakkında!


Warner Bros. ve DC Comics'in beyaz perdede ki son projesi olan çalkantılı Justice League filmi geldi gelecek. Önce yönetmeni değişen sonra yeniden çekilen sahneleri tartışma konusu olan daha da sonra bazı oyuncuların gelecekleri tartışılan film ile alakalı Ben Affleck -son söylediğim tartışmaların merkezindeki oyuncu- bazı açıklamalarda bulundu. Affleck filmin, çalışma temposundan ve ekip ruhundan bahsederken şunları da söyledi.


"Bu film orijinleri olan karakterlerin bir araya gelmesi ve ekrana yansıtılması açısından önemli bir aşama. Film çok yüzlülük, umut, ve çalışma prensibi ile alakalı çok şey anlatıyor. Dramanın bir parçası olarak film kahramanların bir araya gelip bu işin altından kalkıp kalkamayacağı hakkında önemli soruları da içinde barındırıyor."
 Tabi Ben Affleck'in bu açıklamasında çok önemli iki detay göze çarpıyor. birincisi röportajda bahsettiği "multilateralism" yani çok yüzlülük, çok yönlülük kavramı. Bu kavram süper kahraman filmleri için oldukça ters bir kelime hele de bahsedilen film süper kahramanların toplanıp ortak düşmanla yüzleştiği filmler için. Çünkü bu tarz filmlerde kahramanlarımızdan tek vücut olup ortak karar ermeleri beklenirken Ben Affleck'in söylediği bu sözler biraz tadımızı kaçırmadı değil. İkinci mesele ise orijin hikayeleri. Superman dışında hiç bir karakterin alt yapısı büyük bir olaydan önce bizlere sunulmadı ve bu konuda özellikle eleştiri alan Warner Bros. ekibi Ben Affleck'e bu sözleri söyletecek ne sundu tartışılır. Umarız ki Ben Affleck Bvs'deki 3-5 saniyelik kahramanlar ile alakalı videoları kastetmiyordur. Çünkü çizgi roman okurlarına bile filmde çoğu karakter inanılmaz bir şekilde kara kutu olarak görünüyor. Umarız Ben Affleck yanlış açıklamıştır kendini. Bu şekilde umut falan olmaz hacı.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget