Josh Brolin, Dave Bautista'yı Dördüncü Avengers Filmine Hazırlıyor!

Biz hayranlar hala Infinity War'dan fragman beklerken, oyuncular çoktan Avengers 4'ün çekimlerine başladı. Tabii hazırlıklar da öyle... Yıllardır beklenen büyük buluşma, yani Avengers-Thanos buluşması da Infinity War'da nihayet gerçekleşiyor. Bilenler bilir, bu süreçte Deadpool 2'de Cable karakterini de canlandırmak üzere cast edilen Josh Brolin rollerine hazırlık için inanılmaz bir çaba gösterdi, efor sarf etti. Ve anlaşılan bu gayreti, bir başka Marvel aktörüne de ilham kaynağı olmuş.


The Hollywood Reporter'a konuşan Dave Bautista, Josh Brolin'in onu Avengers 4 çekimleri için çalışma düzeyini arttırmaya ikna ettiğini söyledi. 

Bautista, "İri ve biçimli vücudumla tanınsam, o (Brolin) gerçekten aklımı başıma getirdi! Ona kasımda dördüncü film için çalışırken kendimi daha fazla zorlayacağıma dair söz verdim. Ve dedim ki, 'Vücudumu daha iyi biçimlendireceğim çünkü sen aklımı başıma getirdin, ****'"


Bautista'nın söylediklerine göre Brolin kendini öyle geliştirmiş ki, ilk başta onu tanıyamamış bile.

"Haziranda başka bir proje için California'daydım, ve onun gittiği Gold's Spor salonuna gittim. Bana 'Dave!' diye seslendi, ona baktım. Dedi ki 'Ben Josh.' ve ben de dedim ki 'Vay anasını!' Aylar içinde kendisini tam anlamıyla dönüştürmüştü. Zaten tam damızlıktı, bir de ağırlık kaldırınca kaslarını iyi parçalamıştı. Yüzü bir mankeninki gibi içe göçmüştü. tamamen farklı biri gibiydi."

Josh Brolin bu dönemde hayranlarını da beslenme ve spor programıyla ilgili sık sık bilgilendirmiş, neredeyse elli yaşında olduğunu vurgulayarak onları motive etmeyi de ihmal etmemişti.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget