Zack Snyder, Justice League Yönetmenliğinden Ayrıldı!

 Durum kısaca izah edecek olursak, Snyder stüdyo ile yaptığı toplantı sırasında Justice League ve diğer anlaştığı filmlerden ayrıldığını açıklamış.Stüdyo ise Batgirl filminin yönetmeni Joss Whedon filmi bitirmesi için anlaşmış.

Durum ciddi.Neden diye soracak olursanız.Snyder kızını Mart ayında kaybetmiş ve kamuya açıklamamış.Filmin çekimlerine kızını kaybetmesine rağmen 2 ay boyunca devam etmiş.Hâliyle artık daha fazla kaldıramayan Snyder filmi bıraktığını ve bunu kamuya açıklama gereği duymuş.

Zack Snyder, konu hakkında açıklaması ise şöyle:
"Bu işin benden istedikleri çok fazla ve beni yıpratıyor. Son iki ayda bunu fark ettim. Filmden biraz geri çekilip ailemle, çocuklarımla ve bana ihtiyacı olan insanlarla olacağım. Zor zamanlar geçiriyorlar, zor zamanlar geçiriyorum."

 Warner Bros. ise ''yaşadıklarını durumunu anlayamayız ancak kalplerimiz onlarla birlikte.'' dedi.Ayrıca Snyder, Justice League ile ilgili açıklama daha yaptı:
''Hayranlar film hakkında endişe duyacaklar, biliyorum ama benim endişe etmem gereken yedi çocuğum var. Bu bir film. Harika bir film, ama sadece bir film. Diğer her şeyin yanında, bu çok sönük kalıyor artık.''
Buradan Zack Snyder'a yaptığı herşey için teşekkür ediyor, ona ve ailesine sabır diliyorum.

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget