İlk Yorumlar: Wonder Woman

DC Evreni'nin dördüncü filmi olan Wonder Woman'ın basın gösterimi hafta içerisinde yapılmıştı.Ambargo ise dün gece kalktı ve ilk yorumlar geldi.



"@AndrewKruzel @PattyJenks Detaylara giremiyorum ancak Gal Gadot çok güzel ve güçlü bir performans sergilemiş. Yönetmen Patty Jenkins oyuncularla çok iyi anlaşmış! #WonderWoman” –Marc Andreyko (@marcandreyko)

“Bir kaç güzel Wonder Woman yorumları duydum. Bir şey diyemiyorum ancak herkesin bir an önce duyması için sabırsızlanıyorum.”
Paul Shirey (@arcticninjapaul)


“Az önce Wonder Woman’ı izledim. Şuan film hakkında konuşmaya iznim yok ancak şunu söyleyebilirim ki Patty Jenkins bu dünya için fazla iyi olan muhteşem bir insan.” – Anna Klassen (@AnnaJKlassen)


“#WonderWoman ‘da #BatmanVSuperman ‘den daha fazla aksiyon var.” – Batman-News.com (@BatmanNewsCom)

“Küçüklüğümden beri hayal ettiğim şeyi bugün izledim. Ne olduğunu “merak” (Wonder) ediyor musunuz? 🤐 @wonderwomanfilm #sheiswonderwoman #wonderwoman” –Tiffany Smith (@TiffanysTweets)


“@Tay_Hartman @BatmanNewsCom O bendim! Embargo altındayım ama sanırım onlar başlattı. Gerçekten iyi bir film. Karanlık ama aynı zamanda komik. Gal Gadot harika ve Amazonlular çok zekice.” –Andy Lea (@andyleasreviews)


Wonder Woman, DCEU'ü kurtaracak gibi,filmi görmek için sabırsızlanmaya başladım bile.

Wonder Woman, 2 Haziran'da sinemalarda!

Yorum Gönder

[disqus]

Çizgi Evreni

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget